Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 6, 2012
Image Size
199 KB
Resolution
1212×860
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
18,091 (3 today)
Favourites
329 (who?)
Comments
364
Downloads
135
×
SCP 173 by echoblaze123 SCP 173 by echoblaze123
just a little comic i made from skydoesminecrafts mod review for the scp mod! this is just part of the begining .3. want a link?
here ya go!
[link]

yup! i was lazy wif dis! :D didnt work hard on it and just made it in a few minuts! YAY LAZYNESS!

hmm. i dont like the last panel. sumthing about it seems off :
aw well!
and should i put a warning on this? becus well, 173 literaly ripped his heart out..

myeh! :dummy:

*EDITBUSCUS*
okay yall, i knovv tHat scp 173 snaps ppls necks. ShUT UP >:C I, CANT REALLY REMEMBER IF I KNEVV ThAT OR NOT VVhEN I MADE ThIS COMIC! BUT, hES PUNChING SKYS hEART OUT BECUS IN ThE VIDEO VVhEN SKYS ITEMS SPLAShED EVERYVVhERE, IT GAVE ME ThIS IDEA. OKAY? OKAY. AND VVhY AM I TALKING IN CAPS? I DONT KNOVV! TO BE hONEST IM ACTUALY REALLY CONTENT RIGhT NOVV. I JUST VVANT TO SAY, SORRY FOR ThE MISSUNDERSTANDING, AND I LOVE YOU GUYS!
PEACE OUT MY PEEPS!
Add a Comment:
 
:iconholp123:
holp123 Featured By Owner Edited Jun 28, 2014
Cr33p3r/me:This is the best day ever...nothing can go wrong...Isn't that right SCP 173?? Scp?? OH NO HE'S GONE!!! *turns around*

SCP 173: Hello dere... *kills cr33p3rgirl* (My minecraft name)

Cr33p3r: Tell everyone i subscribed to i m no longer watching they're videos..X_X
Reply
:iconholp123:
holp123 Featured By Owner Jun 28, 2014
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD I remember this when i didn't go HOLY FREAKING CRAP!!! *explodes* When i saw creepy things.
Reply
:iconskylertheumbereon105:
skylertheumbereon105 Featured By Owner Jun 15, 2014  New member Student Digital Artist
lolololololololololololololol
Reply
:iconsabaleye:
sabaleye Featured By Owner May 31, 2014  New member Student Traditional Artist
die *gets killed him self by scp 173* SUN OF A ...
Reply
Flagged as Spam
:iconsonicissodreamy:
Sonicissodreamy Featured By Owner Apr 17, 2014  Student Writer
In the real video SCP 173 looked like a moving hot dog...
Reply
:iconholp123:
holp123 Featured By Owner Edited Jun 28, 2014
EXACTLY!!! That's why i ate him. >:D
Reply
:iconsonicissodreamy:
Sonicissodreamy Featured By Owner 5 days ago  Student Writer
EWWWWWWWWWWWWW.
Reply
:iconechoblaze123:
echoblaze123 Featured By Owner Apr 18, 2014  Hobbyist General Artist
omg yoURE RIGhT
Reply
:iconsonicissodreamy:
Sonicissodreamy Featured By Owner Apr 18, 2014  Student Writer
Ya.
Reply
Add a Comment: